პროექტის მოკლე აღწერა: სიზარმაცის აღმოფხვრა მოსწავლეებში. საკუათარი თავის გამოვლენა მსგავს სიტუაციაში. ერთმანეთისთვის დახმარების გაწევა.
პროექტის სრული აღწერა: ჩავატარებ ოთხ გაკვეთილს სიზარმაცის თემაზე
- ,,როგორ ვუმკურნალოთ სიზარმაცეს"- ზღაპარი
- ,,შემთხვევა" - შ. ასანიშვილი
- ,,ძილისგუდა" - ედ. ყიფიანი
- ,,სამი ბიჭი" - მ. ი ვანიშვილი
- ,,კარგი ოინი" - რ. ქორქია (კლასგარეშე ლიტ-რა) ,,ბიჭმა ,,იარა იარა" - ვ. ასლამაზიშვილი (კლასგარეშე ლიტ-რა)
გამოავლენენ საკუთარ თავს მსგავს სიტუაციაში.
მოეწყობა მოძიებული მასალის განხილვა. იმსჯელებენ როგორ მოიქცევიან თვოთონ მსგავს სიტუაციაში.
ჩამოაყალიბებენ როგორ ებრძოლონ სიზარმაცეს და როგორ დაეხმარონ მეგობრებს სიზარმაცის დაძლევაში.
შექმნიან ფოტო-ალბომს - ,,პატარა ზარმაცუნები".
მონაწილეთ ასაკი: II კლასი - 7 წელი.
ვადები/ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
- ტექსტის კითხვა პაუზებით.
- კითხვა-პასუხი.
- მოქმედ პირთა შედარებითი დახასიათება.
- კროსვორდის შევსება.
- დისკუსია.
- პრეზენტაცია.
- ფოტო-ალბომის დათვალიერება.
მოსალოდნელი შედეგები: მოიძიებენ სიზარმაცის ფაქტებს, განიხილავენ, იმსჯელებენ. მოხდება მოძიებული მასალის განხილვა.
მოეწყობა დისკუსია.
შეიქმნება ფოტო-ალბომი ,,პატარა ზარმაცუნები".
შეძლებენ ერთმანეთს დაეხმარონ სიზარმაცისგან თავის დაღწევაში.
სარგებელი სხვებისთვის: გაეცნობიან მოსწავლეთა მიერ მოძიებულ მასალას.
დაათვალიერებენ ფოტო-ალბომს.
თანატოლებს დაეხმრება სიზარმაცის დაძლევაში.
სამუშაო ენა: ქართული ენა
მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: არ არიან
საგნებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: .
ქართ. II. 2. მოსწავლე ისმენს და იგებს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილ მცირე ზომის
ტექსტებს და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას.
• გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ
(მომწონს / არ მომწონს, კარგად მოიქცა / ცუდად მოიქცა; კეთილია, გონიერია და ა.
შ.);
• ისმენს ტექსტს და ასახელებს შესაბამის მულტფილმს, საბავშვო ფილმს. იხსენებს მსგავსსა და განსხვავებულ ადგილებს.
აკავშირებს მოსმენილ ტექსტში ასახულ ამბავს პირად გამოცდილებასთან;
• გამოხატავს კონკრეტული პერსონაჟის ქმედებით აღძრულ ემოციებს (მაგ., გამაკ-
ვირვა, შემეცოდა და ა. შ.);
•მონაწილეობს პერსონაჟის, ობიექტის ან მოვლენის ჯგუფურ დახასიათებაში.
ქართ. II. 3. მოსწავლე მეტყველებაში იყენებს აქტიურ ლექსიკასა და ძირითად ენობრივ ფორ მებს.
- განარჩევს წინადადების მოდალობებს (თხრობა, კითხვა, ნატვრა, ბრძანება) და წარ- მოთქვამს მათ შესაბამისი ინტონაციით;
- ამბის გადმოცემისას იყენებს მისთვის ნაცნობ და ბუნებრივ სიტყვაფორმებსა და მარტივ წინადადებებს;
განასხვავებს ჩვეულებრივ (როგორ ხარ? წამოდი, გთხოვ...) და თავაზიანობის გა- მომხატველ (როგორ ხართ? / ბრძანდებით? წამობრძანდით..., გთხოვთ...) ენობრივ ფორმებს.
ქართ. II. 5.მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის ტექსტებს.
- ადეკვატურად პასუხობს წაკითხული ტექსტის ირგვლივ დასმულ კითხვებს.
- კითხულობს გამომეტყველებით და სათანადო ინტონაციით, იცავს წინადადებებს შორის პაუზებს.
ქართ. II. 7. მოსწავლე დამოუკიდებლად ადგენს მცირე მოცულობის ტექსტებს ტაცნობი ლექსიკის გამოყენებით.
- მოკლედ წერს პირადი გამოცდილების შესახებ.
- შეადგენს გამაფრთხილებელ წარწერებს და განცხადებებს.
პროექტის ფასილიტატორი: ეკა მაღრაძე
ფასილიტატორის ელ–ფოსტა: eka.magradze@gmail.com
პროექტის ფორუმი:
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: ekamagradze.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий